Malwina Górna
Magister psychologii Uniwersytetu Gdańskiego (specjalizacja psychologia dzieci i młodzieży), absolwentka studiów podyplomowych – Stosowana Analiza Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Ma przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia oligofrenopedagogiczne. Pasjonatka pracy z dziećmi. Jako terapeuta pracuje od 2008 r. W TPP Concilio pełni rolę diagnosty i terapeuty głównego. Tworzy programy terapeutyczne oraz procedury redukcji zachowań niepożądanych.
Marta Górna
Dyrektor Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego Concilio w Iławie. Swoją wieloletnie doświadczenie zawodowe w roli nauczyciela postanowiła ukierunkować na pomoc dzieciom z autyzmem. Energiczna i pomysłowa, czuwa nad terapeutami, dziećmi i rodzicami. Dba o to abyśmy wszyscy łączyli siły!
Marzena Bryzek
Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej. Ukończyła studia magisterskie w zakresie Pedagogika Rewalidacyjno- Terapeutyczna, studia licencjacki w zakresie Pedagogika Społeczna i Terapia Pedagogiczna oraz studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika). Ukończyła kur II stopnia na terapeutę SI w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej SI. Ukończyła kurs bazowy (3 modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce", szkolenie z zakresu komunikacji wspomagającej i alternatywnej PECS - Picture Exchange Communication System, oraz kurs: Trening Umiejętności Społecznych.
Lubomira Łajkosz
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego studiów licencjackich w zakresie Pedagogiki Opiekuńczej z Terapią oraz studiów magisterskich o kierunku Terapia Pedagogiczna. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Wczesne Wieloaspektowe Wspomaganie Rozwoju Dziecka w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła szkolenie "Wsparcie dziecka z ASD".
Justyna Pilip
Dorota Mastalska
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu Diagnozy Psychologicznej w Praktyce Klinicznej. Ukończyła Przygotowanie Pedagogiczne oraz szkolenie Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia. Obecnie w trakcie czteroletniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS w Warszawie.
Natalia Zimak
Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego studiów licencjackich na kierunku audiofonologia z protetyką słuchu oraz studiów magisterskich na kierunku logopedia ogólna i kliniczna. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła kursy m.in. z logorytmiki oraz SMURF - diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu strategicznej metody usprawniania realizacji fonemów wraz z fizjologiczną terapią miofunkcjonalną.