Malwina Górna

Magister psychologii Uniwersytetu Gdańskiego (specjalizacja psychologia dzieci i młodzieży), absolwentka studiów podyplomowych – Stosowana Analiza Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Ma przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia oligofrenopedagogiczne. Pasjonatka pracy z dziećmi. Jako terapeuta pracuje od 2008 r. W TPP Concilio pełni rolę diagnosty i terapeuty głównego. Tworzy programy terapeutyczne oraz procedury redukcji zachowań niepożądanych.

Marta Górna

Dyrektor Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego Concilio w Iławie. Swoją wieloletnie doświadczenie zawodowe w roli nauczyciela postanowiła ukierunkować na pomoc dzieciom z autyzmem. Energiczna i pomysłowa, czuwa nad terapeutami, dziećmi i rodzicami. Dba o to abyśmy wszyscy łączyli siły!

Marzena Bryzek

Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej. Ukończyła studia magisterskie w zakresie Pedagogika Rewalidacyjno- Terapeutyczna, studia licencjacki w zakresie Pedagogika Społeczna i Terapia Pedagogiczna oraz studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika). Ukończyła kur II stopnia na terapeutę SI w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej SI. Ukończyła kurs bazowy (3 modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce", szkolenie z zakresu komunikacji wspomagającej i alternatywnej PECS - Picture Exchange Communication System, oraz kurs: Trening Umiejętności Społecznych.

Lubomira Łajkosz

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego studiów licencjackich w zakresie Pedagogiki Opiekuńczej z Terapią oraz studiów magisterskich o kierunku Terapia Pedagogiczna. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Wczesne Wieloaspektowe Wspomaganie Rozwoju Dziecka w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła szkolenie "Wsparcie dziecka z ASD".

Justyna Pilip

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie studiów licencjackich na kierunku Język Polski w Komunikacji Społecznej oraz studiów magisterskich z zakresu Logopedii. W trakcie nauki uniwersyteckiej zdobyła również przygotowanie pedagogiczne. Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku  Diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna. 
 
Ukończyła kursy takie jak Terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3 - modułowy kurs bazowy, Szkolenie PECS Poziom 1, Terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu oraz Programowanie języka "od sylaby do zdania".

Dorota Mastalska

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu Diagnozy Psychologicznej w Praktyce Klinicznej. Ukończyła Przygotowanie Pedagogiczne oraz szkolenie Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia. Obecnie w trakcie czteroletniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Natalia Zimak

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego studiów licencjackich na kierunku audiofonologia z protetyką słuchu oraz studiów magisterskich na kierunku logopedia ogólna i kliniczna. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła kursy m.in. z logorytmiki oraz SMURF - diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu strategicznej metody usprawniania realizacji fonemów wraz z fizjologiczną terapią miofunkcjonalną.